Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

torsdag 30 augusti 2007

Grattis Marie!

Nelly och Olle med familj hälsar och grattar till gulliga faster Marie, som fyller 23 år den sista augusti! Hoppas att du läser det här, och att du får en jättebra dag! Marie bor och jobbar på Samos i Grekland, så vi skickar kramar till henne med farmor och Jan, som reser dit i helgen!

Inga kommentarer:

Besökare

Bloggtoppen.se