Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

lördag 13 september 2008

nytt utseende på bloggen

Idag har jag smygit runt med kameran här hemma i jakt på trevliga detaljer till en ny "bloggbild". Sedan har jag mixtrat lite med bilderna och satt ihop några av dem i ett collage, vilket just nu får representera mitt "hem ljuva hem". Resultatet ser ni här ovan!

6 kommentarer:

Maria sa...

Så fin den blev din nya bloggbild!!

Anna i den vita soffan sa...

Snyggt ser det ut! Hoppas du mår bättre nu!

hem ljuva hem- helena sa...

maria: Tack! Kul att du gillar den.

anna: Tack! Ja, nu mår jag mycket bättre! (-:

Kram på er båda!!

Åsa sa...

Så fint det blev!

Anonym sa...

Oj, så snygg bloggbild! Hoppas Emma kommer på besök snart så jag får ordning på min blogg.. den ser för tråkig ut just nu!!
KRAM!
Liza

hem ljuva hem- helena sa...

åsa: Tack! (-:

liza: Kul att du också gillar den!

Kram på er!!

Besökare

Bloggtoppen.se