Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

söndag 12 augusti 2007

Me&i

Dagens stora höjdpunkt var ett jättetrevligt me&i party, som vännen Anna var värdinna för. Barnen har tidigare fått några plagg från både höst- och vårkollektionen under året som gått, och kläderna är verkligen superfina. Denna höstens kollektion visade sig även den vara hur glad och cool som helst. En stor favorit hos mig är den här härliga gröna molntröjan.
Me&i kläderna är designade av två mammor som tröttnade på utbudet av barnkläder och därför började designa egna kläder för både barn och föräldrar. Kläderna är mjuka och sköna och håller hög kvalitet. De är inspirerade av mammornas egna uppväxt under 70-talet, både i mönster och i färgval. Gå in på http://www.meandi.se/ om du vill titta på kläderna.

Inga kommentarer:

Besökare

Bloggtoppen.se