Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

söndag 2 september 2007

Nu blommar det!

Kolla in min vägg med blommande vallmo! Visst är de fina?! Hittade dessa underbara, och mycket kitschiga dekorer på IKEA idag. Ivrig som jag är klistrade jag upp dem på en gång (mycket snabbt och enkelt) och resultatet blev ju riktigt lyckat. Nu fattas bara några vackra fåglar, eller varför inte några insekter, att matcha till blommorna. Tyvärr fanns det inga sådana på varuhuset. Däremot fanns det som vanligt en massa andra fina saker att fylla varuvagnen med, så vi behövde lyckligtvis inte komma hem tomhänta den här gången heller!

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Åh, så fina! Hoppas att ni hade en trevlig dag.

Frida sa...

Det där var riktigt stiligt!Så roligt med IKEA också. Jag kanske ska dit på lördag med mamma *hoppas,hoppas*

Isabelle sa...

Oj oj oj vad fint ni verkar ha det! Får man komma på studiobesök? Vi är i köksbytartankar :)

Besökare

Bloggtoppen.se