Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

torsdag 26 juni 2008

paus

Tack snälla ni för alla era fina och värmande kommentarer och cyberkramar ni skickat till mig i det förra inlägget, och självklart också till alla ni som stöttar och peppar mig i "riktiga" livet också!! Allt tas tacksamt emot för jag är fortfarande superdeppig över det där och det känns som att det kommer att svida länge. Jag säger som Mary kommenterade, att det borde lagstiftas om att man bara ska kunna ha det bra och roligt på semestern!!
I helgen kommer jag att bloggpausa för imorgon eftermiddag åker jag och barnen traditionsenligt till mina föräldrars stuga och stannar där över helgen. I sedvanlig ordning jobbar Niklas som en tok under hela Pité summergames-helgen och då brukar det kännas roligare för oss att åka bort. Det ska bli skönt för oss att få lite miljöombyte och lite uppassning av mamma och pappa. Har tänkt få läsa mycket i min bok och äta en massa god mat, och förhoppningsvis tittar solen äntligen fram i helgen så att man kan sitta ute också.
Ha en riktigt bra helg!

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Nu hoppas jag att du får en riktigt mysig helg hos dina föräldrar..kan glömma det tråkiga lite..
kram på dig Ann-catrin

Anonym sa...

En jättebra helg önskar jag naturligtvis till dej också! Hoppas du kan sitta ute om kvällarna och klia myggbetten, så inte varken kväll eller myggor regnar bort.

Kram
Zäta

Anonym sa...

Ha en skön helg hos föräldrarna! Kram Mary.

Anna i den vita soffan sa...

Vad tråkigt att läsa att det hänt något jobbigt för dig. Trots att vi ju aldrig träffats känns det som att jag "känner dig" efter att följt din blogg så länge. Så jag känner verkligen med dig och hoppas att du, vad det nu än är som hänt, ändå kan må bättre snart. Hoppas att helgen i stugan blir riktigt mysig! Skickar dig en stor KRAM!

Maria sa...

Hoppas att det blir bättre efter motgången och att du går starkare ur det!

Ser att vi har någon bok lika i vår semesterl¨äsningshög...

Måste klicka mig till House of Hedda och spana in de där fina prickiga lådorna!

hem ljuva hem- helena sa...

alla: Tack snälla ni!! Kram Helena

Besökare

Bloggtoppen.se