Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

lördag 8 november 2008

tävling

Nelly gosar med ett gotlandsfår på Bottarve gård på södra Gotland.
Jag vill vinna!
Vill du också vara med och tävla om ett supermysigt, grått, lockigt lammskinn att ha i soffan, fåtöljen, på golvet, eller i barnvagnen?! Lammskinnet kommer från ett gotlandsfår på Drefseryd Gård som ligger utanför Gränna.
Klicka här för att komma till tävlingen. (Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med).
Lycka till!

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Ja det är väl ingen idé att delta i tävlingen om du är med... ;)

hem ljuva hem- helena sa...

Ha, ha. Ja, jag hoppas förstås att så är fallet, men självklart ska du också vara med och tävla!! Och ärligt talat skulle jag bli väldigt glad för din skull om du hade turen att vinna det. Vi ses ikväll. Kram!

Besökare

Bloggtoppen.se