Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

onsdag 17 december 2008

tävling hos Maria

Missa inte tävlingen som pågår hos Maria fram till fredag den 19 december kl. 24:00!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Helena!
Roligt att du är med. Du har nu två lotter med ditt namn på, lycka till!

Besökare

Bloggtoppen.se