Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

fredag 27 mars 2009

shopping

Imorgon åker jag och maken de 18 milen till IKEA och tillbaka. Det var längesen sist, nästan ett år sedan, så jag ser verkligen fram emot det! Och vi har en lååång shoppinglista med oss den här gången så vi lär nog knappast komma billigt undan. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Trevlig helg på er, kör försiktigt!
Och du, apropå den där soffan, jag var in på röda korset igår och dom hade ett par stycken! En speciellt vad jättefin, brun dock - men går ju att måla!

Jenny sa...

Planerar också en ikearesa lite senare i vår. Vi har 50 mil fram o tillbaka så det blir inte så många resor per år! Listan brukar vara lååååång när vi väl kommer iväg. Önskar så att ikea kunde öppna lite närmare!
Trevlig resa!

Besökare

Bloggtoppen.se