Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

torsdag 26 mars 2009

På husförsäljningsfronten...

...händer det faktiskt lite grejer just nu. Ett bud är lagt! Och idag har vi haft en extra visning för ett par som efterfrågat detta, och under de närmsta dagarna blir det ytterligare 1-2 visningstillfällen för några andra intresserade. Till veckan borde det dock vara klart. Spännande värre! Det skulle förstås inte vara helt fel om det blev lite budgivning också. Hoppas kan man ju alltid! För övrigt vill jag lova att det är ett evigt städande och bäddande och fixande här hemma inför alla dessa visningar. När det väl är klart med försäljningen tror jag nog att vi tar en städ- time out på obestämd tid... om vi klarar det vill säga.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att det finns flera intresserade av huset! Håller tummarna för dig att det blir en bra budgivning! Förstår det där med städ time out! Just nu har vi ett lager slipdamm över HELA huset... :-( Vet inte var jag ska börja... Hur gör man med böcker & textiler?? Desutom sa målaren slipa mer imorogn, så det är ingen idé att börja städa än. Puh. Men fint blir det! KRAMAR!

Therese sa...

Vi håller också tummarna!

Anonym sa...

Härligt! Hoppas det blir en riktigt bra budgivning också :)!

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vad roligt, hoppas att det blir budgivning på huset. Kan tänka mig att det är lite mycket jobb med att det ska vara fint pga visningar. Det brukar ju kunna vara så att man tom kan tänka sig att bo kvar eftersom det är så städat å fint *hi,hi*
Ha en riktigt bra helg, och passa på att njuta av våevinterna härliga dagar. Kram

m sa...

Det är nog fler som skulle må bra av lite "städpress". Lycka till med försäljningen!

Anna i den vita soffan sa...

Vad kul att det går så bra! Jag är dock inte förvånad, huset verkar supermysigt. Ha en bra helg - kram!

Annaboda sa...

Känner igen det där med städandet och fejandet. Hoppas att det blir affär snart. Trevlig helg!

Åsa sa...

Skulle också behöva hamna under städpress, det är verkligen det tråkigaste jag vet. Men har man en god anledning så måste man ju. Lycka till!

Besökare

Bloggtoppen.se