Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

söndag 1 mars 2009

T som i tavla. tidningsställ och trappa

Veckans fototriss är att visa en triss på bokstaven T eller F. Detta är vad jag hittade på bokstaven T i mitt fotoarkiv. Den röda tråden i trissen är bilder från vårt hem.
Tavla
Tidningsställ
Trappa

10 kommentarer:

Hero sa...

Jättefina bilder. Trappan blir min favorit. Jag har också en vit trappa i mitt hem och hade tänkt ta med den, men ångrade mig. Men den finns med ett par ggr ändå i andra sammanhang på min blogg.
Ha det så bra

Synnøve. sa...

Hejsan.
Fina bilder från ditt hem.
Jag vill ha en vit trappa hemma hos mig, så därför gillar jag din bild på den bäst.
Kram Synne.

Anonym sa...

Fina bilder där trappan blir min favorit.
Ha en skön kväll! KRamis

annalarssonphotography sa...

Fin triss!

Trappan blir min favorit :)

Ha en fin kväll och kika gärna in hos mig!

Anonym sa...

Trappan blir också min favorit härifrån.
Bra!
Hadet med dig!

Anonym sa...

Gillar din tavla, vem har gjort den?

Anonym sa...

Fina trissfoton. kul tävling, upptäckte det nyss!

Fint hem ni har och fin blogg!!!!!!

kram

Anonym sa...

Det var ju en klockren triss! Å, jag älskar din Isa-tavla, fast jag gillar alla hennes tavlor.
Ha det bäst!
Kramen, Maria

Jah Hollis sa...

En riktig hemmatriss. Bilden på trappan verkar har fått lite extra djup eller är den så brant?

Anonym sa...

Fina bilder =)

Besökare

Bloggtoppen.se