Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

måndag 26 april 2010

Åh vad kul!

Måste bara säga att åhh vad roligt att det fortfarande finns några bloggläsare kvar därute! Hade inte alls förväntat mig det. Tusen tack för ert fina mottagande av min comeback! Det inspirerar förstås att fortsätta där jag började igår... Tyvärr har klockan blivit allt för sent för att skriva något vettigt. Har dessutom haft en riktigt jobbig kväll med en mycket ledsen och mycket skol(!)trött 6-åring som var alltför upprörd för att somna i bra tid. Återstår att se om hon orkar stiga upp imorgonbitti? Samma fundering gäller kring den nattsuddande mamman?

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Kul att du är tillbaka!
Och snygg bild i headern - har du tagit den själv?

hem ljuva hem- helena sa...

anna: Ja visst var det på tiden... Helt plötsligt gjorde jag det bara! (-:
Japp det är min egen bild i headern. Fotade den före påsk. En vacker rosa tulpan stod modell!

Besökare

Bloggtoppen.se