Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

onsdag 23 juni 2010

hallgolvet

Allt sedan jag såg vårt hus för allra första gången i februari förra året har jag stört mig enormt mycket på golvet i hallen; ett beige och mörkbeige mönstrat klinkergolv (a´la väldigt mycket 90-tal). "Störningen" över golvet har inte blivit mindre sedan dess utan snarare värre och jag har längtat intensivt efter ett enfärgat mörkt klinkergolv. Och NU sedan ett par veckor tillbaka har jag ett sådant golv som jag önskat mig!

Hallen med nytt mörkgrått klinkergolv.

Och så här såg det ut innan golvbytet:
Behöver jag säga att jag är väldigt nöjd över "förvandlingen"!

5 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Nej, du behöver inte säga det, jag förstår att du är nöjd!! Jag hade också haft svårt för det golvet, det är nåt med golv lagda så där på diagonalen som jag har svårt för...och så mönstrat så där, nej det hade jag också velat få bort...
Snyggt!

Mys liv och hem sa...

Jag förstår att du är nöjd :).Jättesnyggt.

Catarina sa...

Oj så snyggt det blev.
Jag förstår att du du stört dig på det golvet och att du är nöjd nu.

Bokmalen sa...

Oj, vilken skillnad!! Å, verkligen till det bättre. ;) Förstår att du störde dig på det gamla. ;)
Önskar er en trevlig midsommar!
Kramen, Maria

petra sa...

Det blev superfint med det nya golvet. Förstår att du är nöjd nu ; )

kram och en trevlig midsommar
kram

Besökare

Bloggtoppen.se