Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

onsdag 9 juni 2010

hemma igen!

Vill bara kika in som hastigast och berätta att vi har haft en superbra resa in the city!!!
New york är en fantastisk stad som det är väldigt svårt att få nog av. Jag tycker att vi hann med ganska mycket under dessa dagar men vi skulle förstås ha behövt ännu lite längre tid för att göra allt vi kände för, men det får bli en annan gång!
Tidsomställningen och en lååång hemresa (efter en massa förseningar med flyget) gör att tröttheten är stor just nu så jag återkommer någon annan dag med fler rapporter och bilder från resan. Har ca 260 nya bilder i kameran så det kan nog bli ett och annat New york motiv här framöver...

2 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Välkommen hem igen, till den svenska sommaren! Förstår att ni är trötta efter resan!

mikaela sa...

Välkomna hem! Ser framemot att höra mer om resan!!

Besökare

Bloggtoppen.se