Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

onsdag 4 augusti 2010

Tre år med blogg

Idag är det på dagen precis tre år sedan jag började blogga! Åren går... Det senaste året har det inte precis duggat tätt med inlägg från min sida, men jag vill fortfarande fortsätta med det här ett tag till och så bloggar jag helt enkelt när tid och lust finns! Ibland mer och ibland mindre...

Vad roligt med all positiv respons på vår husrenovering i förra inlägget!! Tack för alla era fina kommentarer. Vi är verkligen jättenöjda med resultate och det är kul att få visa bilder på den positiva förändringen.

5 kommentarer:

petra sa...

Grattis på 3-årsdagen.
kramkram

MalinKa sa...

Grattis säger jag också och passar på att tycka till om renoveringen. Otroligt fint har det blivit!! Verkligen som ett helt nytt hus, precis som ni säger. Om du är "dålig" på att göra inlägg detta år så är jag dålig på att göra besök hos andra och ännu sämre på att kommentera andras inlägg. Tiden som finns går åt till att skriva egna inlägg. =)

hem ljuva hem- helena sa...

Petra: Tack! (-:
Malin: Kul att du gillar vårt "nya" hus! (-: Det är tyvärr inte bara inlägg jag är dålig på numera utan även att besöka andras bloggar och kommentera på andras inlägg... Hinner tyvärr inte med det.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tre år redan? Oj oj oj vad tiden gick fort. Grattis.
Hoppas att ni har det bra. Kram

EVA / whiskyochchampagne sa...

GRATTIS på 3-årsdagen...liiite i efterskott !

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen med massor av energi som laddats i sommar ! Har ju bara småbloggat lite i sommar...och facebookat :) !

***
KRAAAM EVA

Besökare

Bloggtoppen.se