Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

söndag 26 augusti 2007

Ljuvliga kattungar

(bild: en söt liten kattjej)

Idag har vi hälsat på vännerna i Svensbyn. Det var en stor dag för Nelly. Sedan jag råkat nämna att dessa numera är ägare av kattungar, har min dotter dagligen frågat när vi ska åka dit och titta på dem, och idag var det så "äntligen" dags. Innan vi kom oss iväg, någon gång på eftermiddagen, hade hon nog hunnit fråga ungefär sjuttioelva gånger om vi inte skulle fara snart! Jag förstår precis hur hon känner. Jag har alltid varit likadan när det gäller djur, och då särskilt katter. Och vem kan motstå kattungar? Inte jag i alla fall.
Mötet med de små mjuka kissarna blev stort även för vår lilleman, som också, till hans enorma lycka, fick hålla i och gosa med dem.

Inga kommentarer:

Besökare

Bloggtoppen.se