Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

torsdag 16 augusti 2007

Säkringsproblem!

Ikväll gick det en säkring i källaren så allt blev svart där nere. Niklas har varit och spelat golf samt storhandlat på Kvantum, så han kom hem sent... (och nä tyvärr, jag vet inte hur man gör när man byter säkringar i det här huset). I alla fall blev även vårt Internet drabbat utav detta, så min ambition att skriva även ikväll blir inte mer än så här eftersom klockan är mycket. Godnatt!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Jag vet inte heller hur man byter säkringar, pinsamt men sant. Och det värsta är ju att jag bor själv så jag vet inte vem som ska fixa det om en säkring väl går... Hm, kanske får bli helgens uppgift att lära mig, jag kan ju i alla fall börja med att se om jag har några nya säkringar hemma =)

Frida sa...

Jag tror jag vet hur man byter.Fast jag gör det inte om jag kan undvika det....P måste ju få känna sig manlig någon gång ;-) Ha en fin helg!!!

hem ljuva hem- helena sa...

sofia: ja, det är egentligen bra när man inte kan förlita sig på att någon annan gör det åt en, vilket jag (tyvärr?) gör...men sedan får jag skylla på att vi har ett ganska komplicerat säkrings-system i vårt hus... Försökte faktiskt att åtminstone titta på det en gång, men jag blev bara matt och ointresserad.

frida: Jag skyller gärna på det jag också, så att han får behålla sin manlighet!!

Besökare

Bloggtoppen.se