Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

lördag 22 september 2007

kalas

Vilket fint väder vi haft här idag! Jag älskar verkligen hösten med dess höga luft och vackra färger. Har tyvärr inte hunnit vara utomhus idag, men stack i alla fall ut näsan för att fota vår vackra rönn! Kolla in de olika vackra färgerna- i ett och samma träd! (Den här bilden skulle förresten ha passat utmärkt till tisdagstemat-olika-i veckan).

Här i huset är det fullt upp med kalas. Idag var det släktens tur att gratta fyraåringen och imorgon kommer hennes-och våra-kompisar hit för att fira!
Har fått tips via mailen av en annan bloggare om att man kan ändra så att man inte behöver ett Googlekonto för att kunna lämna kommentarer. Nu har jag ändrat detta i min blogg, så nu behövs alltså inget Googlekonto för att lämna en kommentar till mig! Så ni som försökt, men tidigare inte kunnat; nu är det fritt fram att lämna kommentarer till mig om ni vill! (Men bara snälla sådana)! (-:
Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vacker bild!
Så roligt att du också bloggar med kalasbilder, jag har just lagt ut om kalas eftersom vi har 9-åringskalas imorgon.

hem ljuva hem- helena sa...

maria: Tack! Jag är i min tur imponerad av dina marshmallow klubbor! De ser väldigt smarriga ut i all enkelhet!

Besökare

Bloggtoppen.se