Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

fredag 26 oktober 2007

Mitt bidrag är med i Barnposten!

"barn och läslust"
Är ni medlemmar i Barnens bokklubb? Om ni är det och dessutom får medlemstidningen Barnposten för åldern 3-5 år, kan ni vid tillfälle bläddra fram till sidan 18 och titta på mitt bidrag till fototävlingen. (Annars ser ni det i alla fall på bilden ovan)! Vi vann inte tävlingen, och inte heller kom vi tvåa eller trea...men vi blev i alla fall publicerade under "fler fina barn-och läsbilder". Alltid något!

3 kommentarer:

Anna i den vita soffan sa...

Vilken underbar bild! Får mig att längta till sommaren... Dimman ligger tjock nu men vi ska bege oss på promenad till Konsum och inhandla lördagsgodis. Tre sorter till tre-åringen och en sort till ett-åringen - så pedagogiskt ;)

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut!

hem ljuva hem- helena sa...

anna: Tack! Hoppas att helgen varit bra!

nilla: Jag ser fram emot temaveckan! Älskar fotoutmaningar! (-:

Besökare

Bloggtoppen.se