Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

fredag 8 maj 2009

magsjuka

Vilken start på helgen. Olle kräktes fontänspya vid 18-tiden ikväll medan vi var på middagsbjudning hos goda vänner... Stackars lilleman, och mycket synd på en sån trevlig kväll. Nu ska jag göra tidig kväll så att jag hinner sova lite innan magsjukan eventuellt bryter ut hos fler familjemedlemmar. Blä! (Nu går det förresten att sms:a och ringa på min mobil igen)!

7 kommentarer:

Therese sa...

Krya på er....här är det bara Kalle som kräks än så länge men det dröjer nog inte länge förrän Otto trillar dit!

petra sa...

Krya på er.
ha en så trevlig helg som det går
kram till er

Åsa sa...

Så tråkigt, och mitt i middagen och allt. Hoppas ni fick en lindrig variant!

mikaela sa...

Hoppas han kryar på sig snart och att ni andra klarar er! Vi får hoppas vi har mer tur när vi ska ses nästa gång! Vi har då inte drabbats än så länge iallafall! Kram!

Flingan sa...

Krya på er allihop, de som har fått magsjuka och även de som ev inte fått den ännu..
kram

Therese sa...

Hur har det gått för Olle? Kalles kräkäventyr är över för denna gången. Han var bara illamående i fredags men lördag och söndag har det varit full fart! Märkligt minsann???

hem ljuva hem- helena sa...

mikaela: Oj, så skönt att ingen av er har drabbats! Olle mår jättebra nu. Det har varit full fart på honom både lördag och söndag. Ja, hoppas verkligen att vi har mer tur nästa gång vi ses! (-:

therese: Ja, det har varit precis samma här hos oss med Olle!

Besökare

Bloggtoppen.se