Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

söndag 1 november 2009

fruktigt

Yiippieeee!!! I veckan har vi äntligen fått installerat det efterlängtade bredbandet! Känns hur bra som helst för nu kan vi äntligen surfa snabbt och framförallt kan jag återigen ladda upp bilder på normal tid. Det här kommer troligtvis (?) att resultera i fler inlägg och fler bilder här på bloggen, åtminstone känns det så just nu eftersom det sega surfandet har varit riktigt dåligt för motivationen. Dagens fototriss är fruktigt, så här kommer några äppliga favoritbilder i repris:

11 kommentarer:

sinneskatten sa...

Visst är det underbart att bara kunna plocka sig ett äpple och mumsa på.

Anna sa...

Härliga bilder. Egna äpplen är lyxigt. Favorit blir den sista, med regndropparna på. Tack för din kommentar och ha en skön söndag!

Margareta sa...

Fina bilder på dina äpplen och när de är så där fuktiga blir de vackra likaså om solen lyser på dem. /Margareta

Marie sa...

Vackra bilder. Jag tycker så mycket om när vattendropparna hänger kvar på detta vis :-)

Anne-Lie sa...

Äpplen är vackra att se på, tacksamma att fota och goda att äta;-))

Barbro S sa...

Vackra äppelbilder, den första med dropparna blir favoriten.

Unknown sa...

Fine eplebilder.

ViDu sa...

Vackra äppelbilder. Första blir min favorit.

Sommarträdgården sa...

Härliga bilder på äppelträdets frukter!

Jah Hollis sa...

Trevliga trissbilder, speciellt den nedersta.

christina sa...

Vackert med vattendropparna på frukterna!!

Besökare

Bloggtoppen.se