Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

onsdag 26 maj 2010

hängig tjej

Jag och maken har turats om att vara hemma med en sjuk liten tjej i veckan. Faktiskt riktigt mysigt med ett par lugna vab-dagar som motpol till värsta jobbstressen. Förhoppningsvis är lillan på bättringsvägen nu men eftersom magen är lite orolig så blir det ingen skola imorgon heller.

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Det blev långvarigt för henne! Ebba blev i alla fall väldigt glad över att hon ringde och grattade. Hoppas hon blir frisk till på söndag, för Hello Kitty-tårta utlovas!

Catarina sa...

Jättesöt liten tjej, fast hon är sjuk.

Besökare

Bloggtoppen.se