Hem ljuva hem

Piteå, Norrbotten, Sweden
Hej och välkommen till min blogg! Här visar jag bilder och skriver om mitt vardagsliv med man och två barn i åldrarna 5 och 6 år. Själv är jag 35 år, jobbar som socionom och bor i ett mysigt gammalt hus i Piteå. Jag älskar inredning och fina saker, att fotografera och redigera korten, laga mat och baka, promenera, shoppa, läsa, surfa och blogga, och såklart att umgås med familj och vänner. Alla bilder som visas i bloggen är fotade av mig om inget annat anges. Lämna gärna en liten kommentar så att jag vet att du varit här!

måndag 31 maj 2010

New york, new york!

"Start spreading the news, I´m leaving today. I want to be a part of it - New york, New york
These vagabond shoes, are longing to stray. Right through the very heart of it - New york, New york! I wanna wake up in a city, that doesn´t sleep. And find I´m king of the hill - top of the heap. These little town blues, are melting away. I´ll make a brand new start of it - in old New york. If I can make it there, I´ll make it anywhere. It´s up to you -New york, New york! New york, new york! I want to wake up in a city, that never sleeps. And find I´m a number one, top of the list, king of the hill, a number one. These little town blues, are melting away. I´m gonna make a brand new start of it - in old New york. And if I can make it there, Im gonna make it anywhere. It´s up to you - New york New york, New york"!

Nu åker vi jättesnart!!! Det ska bli så kul. Längtar halvt ihjäl mig. Däremot blir det jättekonstigt att vara utan barnen i sex dagar. Har aldrig varit ifrån dem så länge. Kommer att sakna dem väldigt mycket.

Under tiden vi är på resande fot kommer vi att få lagt nytt golv i hallen. Det blir spännande det också!

Återkommer med rapporter efter resan!

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Ååå jag blir så avundsjuk! Ha det så underbart!!

Catarina sa...

Så spännande.
Ha så trevligt och jag ser verkligen fram emot rapporten efteråt

Frida sa...

Ha det fantastiskt trevligt!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ha det helt underbart härligt !!!

***
KRAAAM EVA

:)

Besökare

Bloggtoppen.se